Exercici del dret de rectificació

La persona interessada té dret que es rectifiquin les seves dades personals quan siguin inexactes o incompletes, sense dilació indeguda i com a màxim en el termini d’un mes.

A la sol·licitud de rectificació, cal indicar a quina dada o dades es refereix la rectificació, i quina és la correcció. La sol·licitud ha d'anar acompanyada de la documentació justificativa, si escau. Les dades incompletes es poden completar amb una declaració addicional.

El responsable del tractament ha de comunicar la rectificació del tractament a cadascun dels destinataris als quals s’hagin comunicat les dades suprimides, tret que sigui impossible o suposi un esforç desproporcionat.

Tramitació

Formes de tramitació

  • Per la seu electrònica de l'Autoritat
    • Si esteu obligats a relacionar-vos electrònicament amb l’Administració de la Generalitat de Catalunya. Per saber quines persones i organitzacions hi estan obligades, podeu consultar aquest enllaç.
    • Si escolliu voluntàriament el canal electrònic, a l’empara de l’article 14.1 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Presencialment
    • A l’oficina d’assistència en matèria de registres de l'APDCAT (Gran Via de les Corts Catalanes, 635, 1a planta, 08010 Barcelona, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h).
    • Per correu postal, adreçat a la seu física de l'APDCAT, a Gran Via de les Corts Catalanes, 635, 1a planta, 08010 Barcelona.
    • Per qualsevol altre dels canals que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

    Cal adjuntar la versió imprimible del formulari. 

Documentació que cal aportar

Documents