Atenció ciutadana

L’Autoritat Catalana de Protecció de Dades ofereix un servei d’atenció ciutadana al qual es pot adreçar qualsevol persona o entitat per sol·licitar informació, fer constar una queixa o consultar dubtes en relació amb l’aplicació de la legislació de protecció de dades de caràcter personal.

Tramitació

Formes de tramitació

  • Per la seu electrònica de l'Autoritat
    • Si esteu obligats a relacionar-vos electrònicament amb l’Administració de la Generalitat de Catalunya. Per saber quines persones i organitzacions hi estan obligades, podeu consultar aquest enllaç.
    • Si escolliu voluntàriament el canal electrònic, a l’empara de l’article 14.1 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Presencialment
    • A l’oficina d’assistència en matèria de registres de l'APDCAT (Gran Via de les Corts Catalanes, 635, 1a planta, 08010 Barcelona, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h).
    • Per correu postal, adreçat a la seu física de l'APDCAT, a Gran Via de les Corts Catalanes, 635, 1a planta, 08010 Barcelona.
    • Per qualsevol altre dels canals que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

     - Cal adjuntar la versió imprimible del formulari. 

Documents