Sol·licitud d'accés a informació pública (SAIP)

Aquest tràmit permet exercir el dret d'accés a la informació pública en relació amb la informació que l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) ha elaborat i la que té en el seu poder com a conseqüència de la seva activitat o de l’exercici de les seves funcions.

Tramitació

Formes de tramitació

  • Per EACAT

    En el cas de les entitats del sector públic integrades a EACAT, mitjançant l’enllaç següent:

  • Per la seu electrònica de l'Autoritat
    • Si esteu obligats a relacionar-vos electrònicament amb l’Administració de la Generalitat de Catalunya. Per saber quines persones i organitzacions hi estan obligades, podeu consultar aquest enllaç.
    • Si escolliu voluntàriament el canal electrònic, a l’empara de l’article 14.1 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Presencialment
    • A l’oficina d’assistència en matèria de registres de l'APDCAT (Gran Via de les Corts Catalanes, 635, 1a planta, 08010 Barcelona, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h).
    • Per correu postal, adreçat a la seu física de l'APDCAT, a Gran Via de les Corts Catalanes, 635, 1a planta, 08010 Barcelona.
    • Per qualsevol altre dels canals que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Documentació que cal aportar

Documents